zaterdag 15 juni 2013

Review: Venus Intuition!

Venus Intuition


Hoi allemaal!


Mijn eerste review! :-)

Deze gaat over de Venus Intuition, het bekende scheermes met zeep voor meiden en vrouwen!
Ik heb deze gekocht bij de Big Bazar, een winkel die de meesten van jullie waarschijnlijk wel kennen. Deze heeft pas bij mij in de buurt een filiaal geopend en ik ben er héél vaak te vinden. Leuke beautystuff voor weinig! Deze week hebben ze trouwens een aanbieding op Maybelline make up, 2 voor 5 euro! Dus mocht je je collectie willen aanvullen... :-)

De Intuition is een vrij breed scheermes dat lekker in de hand ligt. Hij zit verpakt met een stevige dop en een houdertje dat je bijvoorbeeld aan je douchemuur kunt plakken. Ik heb de roze versie zoals hierboven, deze heet 'revitalising care'. Er zijn 3 of 4 soorten, afhankelijk van je huidtype. Deze is met granaatappel, volgens mij geschikt voor de meeste huidtypes. Ik vind deze roze best mooi!

Ik moet zeggen, ik vind het echt handig! Je hebt geen scheerschuim, olie of gel nodig, gewoon je huid een beetje nat maken en gaan! De zeep (deze versie, althans) ruikt erg lekker en voelt zacht op je huid. Het is niet overdreven schuimig, wat ik een voordeel vind anders zit je mesje zo snel 'vol'. Ik scheer altijd onder de douche, en dit scheelt mij zeker de helft van de tijd. Je kunt 'm ook voor snel tussendoor gebruiken, gewoon je beentjes (bijvoorbeeld) onder de kraan hangen en scheren maar! Ik hem 'm nog niet op gevoelige zones getest, omdat ik niet weet of ik de zeep daar goed verdraag. Maar voor m'n benen en oksels werkt ie perfect!



Welke scheermessen of andere ontharingsproducten gebruiken jullie?

 

Conclusie;

Score; 8,5/10!


Pluspunten;

-verzorgend
-ruikt lekker
-handig en snel
-je doet er vrij lang mee

Minpunten;

-niet goedkoop (de mesjes die je apart kunt kopen kosten volgens mij €6,99 of €7,99 per 3 mesjes)
-je moet opletten dat je geen haartjes overslaat, in het begin had ik de neiging om banen zo breed als het zeepje te trekken, maar het mesje is natuurlijk smaller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten