zaterdag 22 juni 2013

Review: NYC All Day Long Foundation!

Hoi lieve lezertjes!


Vandaag een review over één van de nieuwste producten van NYC (New York Color); de All Day Long Smooth Skin Foundation!



Deze informatie staat op de website van NYC:
'De New York stijl is er verzorgd uitzien. De perfect pedi, het ultieme kapsel, prachtige nagels. Daar hoort ook een perfecte huid bij. Maar wie heeft er tijd om steeds te poederen? Big Apple babes hebben een basis nodig die hun huid er perfect doet uitzien! Een flinke dosis van huidverzorgende vitamines en mineralen zorgen voor een perfecte look, tot 14 uur lang. Van je espresso s'ochtends vroeg tot dat je die taxi roept s'avonds laat.
PUMP IT!
NYC 14hr Foundation zit in een handige pompflacon, die zorgt voor een perfecte dosering en hygienisch gebruik. Deze kleine flacon van perfectie is handig in gebruik en kan je gemakkelijk meenemen'


Volgens de verpakking zelf onderdrukt de foundation glimmen en geeft hij de hele dag een egaal mat effect.
Veelbelovend, dus!
Ik test vandaag de kleur 740/ Warm Beige.
De pompflacon is inderdaad heel handig én hygiënisch
Dit is één pompje op m'n hand;


Hij is vrij dik!
Hier is hij uitgesmeerd;


Hij smeert heel makkelijk uit! Op m'n hand lijkt de kleur iets te licht, maar ik heb de kleur uitvoerig getest in de winkel. Zoals jullie kunnen zien kun je met één keer pompen een hele oppervlakte doen!
Ik breng de foundation aan met een vochtig sponsje;


Dit was nog niet zo simpel, want de zon was vanmorgen een 'kiekeboe!'- spelletje met me aan het spelen. Maar de foundation brengt prima aan. Hij geeft op deze manier een vrij natuurlijke dekking;


Met een zogenaamde 'foundation-brush' zou je een hogere dekking moeten kunnen creëren. Ik vind persoonlijk een natuurlijke dekking heel mooi. Het ziet er niet 'geplamuurd' uit!
Ja hier scheen de zon weer, dus het lijkt allemaal een beetje geel. Maar de foundation geeft een heel mooie, matte finish! Dit was mijn volledige make-up vandaag;


Ik ben heel tevreden over hoe hij eruit ziet! Ik ben blij dat er testers in de winkel lagen, zodat ik de juiste kleur heb genomen. Maar hoe zou hij er na een paar uur uitzien? Dit is ongeveer halverwege de dag;


Hij lijkt iets te glimmen door de flits, maar zonder flits zie er je niks van. Mijn huid voelt ook absoluut niet vet aan! Wat kijk ik weer charmant....
Dit is aan het einde van de dag, na de foundation zo'n 12 uur op te hebben;


Hier hetzelfde als met de vorige foto, er lijken wat vreemde 'schaduwen' op m'n gezicht te zitten. Dit komt echter door de foto of mijn (gebrek aan) fotografietechnieken. De foundation zit er nog perfect op, én...mijn gezicht glimt totaal niet! Heel indrukwekkend, aangezien ik geen poeder over de foundation heb gebruikt, enkel een tikje bronzer! Ik ben fan!!!

Conclusie;


Score; 9,5/10! (een half puntje aftrek omdat ik deze foundation niet langer dan een dag getest heb, dus ik weet niet of hij op lange termijn enig effect op je huid heeft, maar ik heb sowieso niet dagelijks foundation op)

Pluspunten;


- goedkoop (€4,99! bij Kruidvat) én zuinig in gebruik
- brengt makkelijk aan
- dekt natuurlijk, maar dekking kan door middel van technieken opgebouwd worden
- geeft heel de dag een mat effect!


Minpunten;


-waarschijnlijk niet heel geschikt voor droge tot heel droge huid
-er mogen iets meer kleurtjes uitkomen, dat verdient deze foundation zeker!


Lieve mensen, bedankt weer voor het lezen en tot snel!!





2 opmerkingen:

  1. leuke review was van plan om deze te kopen en nu ben ik er wel erg zeker van ;)

    BeantwoordenVerwijderen