zaterdag 15 juni 2013

Even Voorstellen!

Hoi allemaal!



Wat fijn dat je even op mijn blog komt kijken.
Ik zal me even voorstellen;

Ik ben Lucia, 26 jaar jong en wonende in Oud-Turnhout. (België)
Ik heb -al weer bijna 9 jaar- een vriend, een bonusdochter van 14 en m'n kleine meid van 5.

En ik ben zowat geobsedeerd door beauty!

Hier zal je dus vooral reviews en meningen vinden over allerhande schoonheids- en verzorgingsproducten. Maar ik blog waarschijnlijk wat in me opkomt, dus het kan net zo goed zijn dat er binnenkort een lekker recept op staat of... iets wat ik gewoon even kwijt wil! Vandaar ook de 'stuff'' in mij blognaam, het kan werkelijk van alles zijn. Schrijven is namelijk ook één van mijn passies. :-)

Dit is voorlopig even alles, als jullie iets van mij willen weten stuur dan iets of geef een comment!

Hopelijk tot snel! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten