zaterdag 15 juni 2013

Review: BB Cream Garnier!

Hallo lieve allemaal!


Hierbij een review over een BB cream, namelijk deze van Garnier!

Deze BB Cream is geschikt voor de gemengde tot vette huid, wat me meteen ontzettend aantrok!
Ik heb namelijk erg last van een vette T-zone.
Er zijn tegenwoordig superveel BB creams, elk merk heeft er onderhand wel één. Maar ik kan jullie al vertellen dat dit waarschijnlijk toch één van m'n favorietjes blijft! (Dit is de kleur Medium, trouwens.)

Zo ziet de BB Cream eruit, recht uit de tube;
 
Zoals jullie kunnen zien is hij een tikje dun en waterig, dus ik was wel een beetje bang dat hij niet erg dekkend zou zijn!
Zo is hij uitgeveegd;
 
Dit is mijn gezicht met alleen dagcrème;
The Horror!
 
 
Ik breng BB cream het liefst aan met mijn vingers, eerst maak ik 'stipjes' op m'n gezicht die ik dan uitveeg. Dat ziet er zo uit;
Charming, isn't it?! De crème smeert heel makkelijk uit! Je hebt er niet zo veel van nodig, ik kon met de hoeveelheid op m'n hand makkelijk m'n hele gezicht doen.
 
En zo ziet het eruit met de BB Cream volledig opgebracht;
Ik vind de BB Cream persoonlijk een tikje donker en ietsje gelig, al zie je dat niet echt op de foto. Voor de rest ben ik erg tevreden over hoe het eruit ziet! Het is mooi mat zonder dat je meteen een 'make up-hoofd' hebt. Het maakt de huid echt egaal en werkt oneffenheden mooi weg. Was ik dus om niks bezorgd over de dekking!
Zo ziet het eruit met de rest van m'n make up;

Ik kijk een beetje raar op de foto, maar het moge duidelijk zijn dat ik het resultaat erg mooi vindt! Ik heb géén setting powder/transparante poeder gebruikt omdat ik wou zien hoe glim-vrij m'n huidje zou blijven. Wel heb ik een bronzer gebruikt, en in het bijzonder op m'n nek en decolleté omdat ik het kleurverschil met m'n gezicht best duidelijk zag.

Ik heb de BB cream zo'n 10 uur opgehad, en ik moet zeggen, ik ben erg onder de indruk! Ondanks dat ik geen poeder heb gebruikt, glim ik bijna niet! De laatste uurtjes begon het een ietsje vet aan te voelen op m'n neus, maar niks noemenswaardig. Voor een product met SPF 20 (!) vind ik dit erg indrukwekkend. Ook zat m'n blush en bronzer er nog redelijk op, wat betekend dat ze een goeie basis hadden. De creme is ook niet in m'n plooitjes of zo gaan zitten. En de imperfecties waren nog prima bedekt!

Een aanrader, en in het bijzonder voor mensen met gecombineerde/vette huid!
Ik ga deze zeker kopen

Conclusie;


Score; 9/10


Pluspunten;

-niet duur, ook door de zuinigheid (+-€10)
-smeert makkelijk uit
-dekt goed, maakt de huid egaal
-zonnefactor 20!
-geen sterke geur

Minpunten;

Als ik dan toch iets moet noemen, zou ik zeggen dat ik graag zou zien dat Garnier met meer kleuren uitkomt van deze BB Cream!

Dank jullie wel voor het lezen, comment of deel mijn blog als je 'm leuk vindt! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten