dinsdag 25 juni 2013

MyTenFavorites: Juni 2013!

Hallo en welkom (terug)!

Vandaag besloot ik eens een blog te wijten aan de producten die ik momenteel het allermeeste gebruik. De meeste van deze producten gebruik ik bijna dagelijks. Het zijn eigenlijk zowat allemaal budget producten, dat is toch altijd wel fijn. Van sommige weet ik de precieze prijs helaas niet meer!
Hierbij mijn top 10 van juni 2013!

We beginnen met deze;



Het Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice. Ik heb pas nog een blogje gewijd aan dit palette. Alhoewel de pigmentatie niet 100% is zoals ik het wil, kun je hier toch wel een hele mooie nude look maken. Dus grijp ik er bijna dagelijks naar! €4,99 - Kruidvat

De volgende;


De Essence All Eyes On Me waterproof mascara. Doet wat het moet doen, geeft een mooi volume en ik kan er zonder problemen een buitje mee door! Ongeveer €2,60 - Kruidvat.

Dan deze;


De Silky Touch Blush van Essence in de kleur 30, Secret it-girl. Ik gebruik deze bijna dagelijks omdat ie heel naturel overkomt. Dat zie je ook wel aan het doosje. Het is gewoon een mooie perzikkleur! Ongeveer €3 - Kruidvat (ik weet niet zeker of deze nog in het assortiment zit)

De volgende;



Dit is de blushborstel van -alweer- Essence. Hij is superzacht en ziet er ook nog eens leuk uit! Geweldig fijne borstel om mee te shapen en je blush aan te brengen! Ongeveer €4 - Kruidvat.

Next;


Een zogeheten Kabuki brush! Deze is van Elite Models. Ik heb 'm nog maar kort in m'n bezit, maar het is nu al één van m'n favoriete kwasten. Hij is echt heel zacht en de haren staan lekker dicht tegen elkaar! Dit maakt 'm ideaal om poeder -in het bijzonder minerale poeder- aan te brengen en echt in je gezicht te werken! €8, Carrefour Planet.

Dan deze;


De NYC All Day Long Smooth Skin Foundation! De kleur die ik heb is 740/ Warm Beige. Ook over deze foundation heb ik pas een blogje geschreven. Doet exact wat de verpakking zegt, het geeft me heel de dag een mooie, glimvrije (!) teint! Ik gebruik deze niet elke dag, omdat ik gewoon niet zo'n foundation persoon ben. Maar ik ben nog nooit zo blij verrast geweest met zo'n goedkope foundation! €4,99 - Kruidvat.

Nog een favorietje van me;


Dit is de MAX Foundation Mineral Pressed Powder. Ik heb deze in de kleur Radiant. Dit is tot nu toe de enige Foundation Poeder die echt goed dekt, en me tegelijk een gezonde 'glow' geeft. Ik heb deze bij de Action gekocht voor ongeveer €2, maar ik heb hem helaas sindsdien niet meer gevonden...

Nog eentje;


De Revlon Colorstay Ultimate Suede Lipstick! Hier schreef ik één van m'n eerste reviews over, omdat het één van m'n favoriete make-up producten ooit is. Ik heb de kleur Trendsetter. Geweldige lipstick! Ongeveer €11,99 - Inno

Volgende;


Dit is de Smokey Eyes Brush van Essence. Hij ziet er leuk uit, en is geweldig zacht!! Hele fijne borstel om oogschaduw te blenden en mooi in elkaar te laten overlopen! Ongeveer €2 - Kruidvat.

Dan de laatste;


Ja, ze mochten niet ontbreken... de Biocura dag- en nachtcrème! Geweldige prijs, geweldig spul. Ik gebruik het nu iets meer dan een maand en mijn huid heeft er zelden egaler en rustiger uitgezien! Hier kun je mijn volledige review lezen. €2,29 - Aldi.

Zo, dit waren alle producten waar ik de laatste tijd heel vaak, zo niet dagelijks naar grijp. Hopelijk vond je het leuk om te lezen en zie ik je hier snel weer!





2 opmerkingen:

  1. oh is die mascara echt goed, ga ik ook even halen dan.. ik haal altijd van die hele dure :-o

    BeantwoordenVerwijderen