maandag 17 juni 2013

Review: Make-Up Remover Pads Iseree (Lidl)!

Hoi iedereen!


Vandaag wil ik het graag hebben over de Iseree Make-Up Remover Pads, verkrijgbaar bij...Lidl! Ze kosten iets meer dan €2.


Ik heb zowel de versie met druiven als met granaatappel. Ik heb op de foto's de versie met granaatappel gebruikt. Ze hebben volgens mij 4 soorten! Er zitten 40 pads in een doosje.

Soms heb ik 's avonds geen zin in 'gedoe' met watjes en reinigingsmelk of -lotion, en dit leek me wel een goeie oplossing. Zo zien ze er uit;

Ze zijn vrij dun en iets groter dan een wattenschijfje. Ze zijn vrij vochtig, wat ik altijd wel een goed teken vind! Ik hou altijd een watje op mijn oog, tel dan tot 10 of zo en ga nog een paar keer met het watje heen en weer. Zo dus;

Als ik daarmee klaar ben, ziet het watje er zo uit;


Lang niet slecht, he?! Je ziet het niet zo goed, maar er zit beduidend minder schmink op het oog dat ik gereinigd heb met de pad. Ik ga er nog een paar keer over en gebruik de randjes onder m'n oog. Soms krijg ik het per ongeluk in m'n ogen maar daar heb ik absoluut geen last van!
Daarna ga ik met ronddraaiende bewegingen over de rest van m'n gezicht;


Wat ik eerlijk gezegd meestal doe is dit;
Ik neem 2 pads en hou deze gelijktijdig op m'n ogen, en reinig de beide helften van m'n gezicht tegelijk. Erg snel en handig! Ook op waterproof producten (of bijvoorbeeld de lipstick van mijn vorige review) werkt hij prima.

Et voìla:

Weg make up! :-)
Ik gebruik ALTIJD nog wel een tonic, en een moisturizer, anders voelt mijn huid een beetje trekkerig achteraf.

Maar al bij al, ben ik heel tevreden! Nooit gedacht dat ik goeie beautyproducten bij de Lidl zou vinden. :-)

 

Conclusie:


Score; 8,5/10!


Pluspunten;

-verkrijgbaar bij Lidl
-doet z'n werk goed
-ruikt lekker
-niet duur (als je het niet elke dag gebruikt)
-niet irriterend voor de ogen
-handig en snel!

Minpunten;

-ietsje trekkerig na het reinigen, altijd moisturizer gebruiken!


Ik hoop dat jullie deze review nuttig vonden, hopelijk tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten