maandag 15 juli 2013

Review: MAX (Action) Longlasting Glossy Lipstick!

Hoi bloggertjes!


Vandaag een review over de Longlasting Glossy Lipstick van de Action. (merk: MAX)
Deze is te koop voor €1, 99 en er zitten 2 glossjes in een pakje. Ze hebben 3 of 4 pakjes, elk met 2 andere kleuren er in!


 

 


Ik ben helaas vergeten een foto te maken van de verpakking! Het was gewoon een standaard kartonnetje met plastic. Wel hygienisch! Helaas stonden ook de namen op de verpakking! Ik weet wel dat de ene (bruin/beige) 'Nude' heet. De andere heet volgens mij rosewood of iets dergelijks...mocht je het toevallig weten, mag je het altijd in een comment of PB zeggen!



Volgens mij stond op de verpakking dat we eerst de kleur op moeten brengen, even laten drogen en dan de gloss.
Hier mijn 'naakte' lippen;



Tijd om te testen!
Eerst de nude kleur:



Hij is best een beetje dik en plakkerig, kunt niet gemakkelijk je lippen over elkaar 'schuiven' zeg maar. Zeker niet als je even wacht, want hij droogt SNEL! Zo kun je wel snel een tweede laagje opbrengen, zoals ik hieronder heb gedaan. De lipsticks hebben (beide) geen penetrante, vieze geur. Ze ruiken een klein beetje naar make-up. Logisch. :)
Met gloss:




Ik vind 'm eigenlijk voor mij net iets te licht en 'shimmerig'. Wat vinden jullie?
Nu kijken we even naar de andere kleur.

NB: ik probeerde (meteen na de gloss op te brengen!) de lipstick te verwijderen met een tissue om de andere kleur te testen. Dit lukte me NIET. De helft bleef gewoon zitten en ik heb de lipstick moeten verwijderen met een make up remover op oliebasis. Wow!

Goed, de roze kleur;



Wow, deze kleur is al wat meer mijn ding! Best flashy, maar toch draagbaar. Hele mooie roze kleur, die ik eigenlijk niet had verwacht bij het zien van de verpakking!

Dit zijn twee laagjes;



Met de gloss;





De gloss is helemaal niet plakkerig, hij voelt heel licht. Pluspunt!
Ik ben echt helemaal verliefd op deze roze kleur.
Check ook mijn coole zonnebril, bij de Action aangeschaft voor het luttele bedrag van €0,49. :)
Benieuwd of hij ook zo lang blijft als de naam belooft!
Dit was na een aantal uur, en één (vette) maaltijd;



Hmm...ik ben toch wel onder de indruk! Het is misschien iets minder glanzend, maar... that's it! Gloss gaat er natuurlijk altijd ietsje sneller af.

Als ik doorheen de dag dingen 'kus' (m'n hand, glas, tissue, etc...) komt er GEEN kleur vanaf. Enkel een tikje op een blikje drinken, maar op de één of andere manier heb ik dat bij elke lipstick bij blikjes...geen idee waar dat aan ligt. :)

Dit is aan het einde van de dag, na zo'n 7 uur en twee maaltijden;



Ik ben echt onder de indruk, het zit er gewoon nog op! Zoals ik al zei bij de vorige foto, de glans is er wel wat af, maar het ziet er verder nog prima uit. Alleen aan de binnenkant van m'n boven lip is het heel ietsje vervaagd. En het ziet er niet droog uit!
En dan het beste gedeelte; het VOELT ook niet droog! Het voelt niet alsof je iets op je lippen hebt. Alleen als je 'een visje nadoet dat naar lucht hapt' voelt het heeeeel iets plakkerig. Nou, als dat het enige is... Mocht het bij jouw lippen iets droog worden, kun je er altijd de gloss of een doorzichtige lipbalsem over doen! (Tip; Top Coat van de Hema. Deze is speciaal bedoeld voor over lipstains! Je lippen voelen zacht en krijgen een mooie glans. Denk eraan dat lippenstift altijd iets sneller vervaagd met een gloss of balsem er over!)
Deze lipstick blijft serieus zowat even goed zitten als mijn Revlon Colorstay Ultimate Suede Lipstick! (waarover je hier meer kunt lezen)  

 

Conclusie;

Score; 8,5/10!

Mijn lippen blijven de hele dag gekleurd én voelen niet droog! En ik ben serieus verliefd op deze roze kleur. Deze gaat in m'n tas om overal bij me te hebben! Allen op naar de Action. :)


Hopelijk vonden jullie deze review weer leuk en/of behulpzaam. Tot gauw!

 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind die roze idd ook mooier bij je staan. Fijne review, ga binnenkort eens kijken bij de Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mijke!
    Dankjewel, leuk dat je het een fijne review vindt. :)

    Fijne winkel he, de Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, absoluut.. Ik haal er van alles en voor zo weinig ook! En zo'n lippenstifje gaat op het verlanglijstje, want die ik nu heb voelt veel te droog en ik heb het idee dat ik 't er voor jan joker opsmeer.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, droge lippenstift moet je niet hebben inderdaad, dat voelt niet fijn!
      Succes, ik hoop dat je 'm even fijn vindt als mij! :)

      Verwijderen