donderdag 18 juli 2013

GetTheLook: Summer Babe met E.L.F. Beach 'Day' Palette!

Goeie morgen/middag/avond lieve lezers!



Zoals ik in m'n recente blog al zei; het e.l.f. Beach 'Day' Palette vrààgt gewoon om een mooie look. Bij deze dus!
Ik noem deze look 'Summer Babe'...omdat ie geweldig zomers en kleurrijk is natuurlijk!
De hele look is gemaakt met het bovengenoemde e.l.f. palette.




Je kunt 'm gewoon namaken met producten die je thuis hebt uiteraard!
Dan heb je dit nodig;

-oogschaduwbasis
-heel lichtroze of lichtgele oogschaduw (of elke highlight die je maar mooi vindt)
-felgele oogschaduw -> ik verwacht dat het met oranje oogschaduw net zo goed werkt
-groene oogschaduw -> ik gebruik groene oogschaduw met een gouden glansje, maar dit is niet noodzakelijk
-felblauwe oogschaduw
-mascara -> ik gebruik hier zwart, maar een felblauwe is volgens mij ook leuk als je écht wil knallen!

Hieronder staat aangeduid welke kleuren ik precies heb gebruikt;



Hoe doe je dat?



Begin met een schoon oog, met een primer van je wimperlijn tot je wenkbrauwen, en ook een beetje onder het oog. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar zorgt er wel voor dat alles net wat beter blijft zitten!
Breng een beetje van de lichte oogschaduw aan onder de wenkbrauwen, dit is onze highlight en laat de kleuren net nog wat meer knallen.



Breng de gele of oranje oogschaduw op je gehele ooglid aan, tot en met de crease. Ook wat in de binnenste ooghoek en een stukje van de onderste wimperrand!
Nu doe je de groene oogschaduw IN de crease, niet tot helemaal aan je binnenste ooghoek. Laat ik zeggen, op 2/3e van je crease.
Blend alle kleuren een beetje (!) samen met een zachte oogschaduwkwast of Smokey Eyes Brush.
Nu is het tijd voor felblauw! Deze kleur breng ik in m'n buitenste ooghoek aan en vervaag ik een beetje naar binnen toe.
Neem nu een klein kwastje (of bijvoorbeeld de zijkant van een sponsapplicator!) en trek een lijntje onder je oog, tegen de wimperrand. Ik zet dit lijntje tot waar het gele lijntje stopt.

Maak het af met -eventueel- wat donkergroene eyeliner en je favoriete mascara!
Is ie niet mooi?!



Ik was aanvankelijk niet van plan om een artikel te maken over deze look. Ik was gewoon het pallete aan het uitproberen. Maar toen ik dit resultaat zag, moest ik 'm met jullie delen!
Op de rest van m'n gezicht heb ik een lichtroze blush (MAX) en een donkerroze gloss uit bovenstaand palet. (de kleur helemaal rechtsboven bij de lipkleurtjes)
Ook met nude lippen staat hij erg mooi, dan komen je ogen echt mooi naar voren!



Ik hoop dat jullie deze look net zo mooi vinden als mij, veel plezier met uitproberen!


Liefs, Lucia. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten