maandag 22 juli 2013

Review: Garnier Ambre Solair Light & Silky!

Hoi lezers en lezeresjes van me!


Met de zon in en op m'n bol, vond ik het wel eens tijd om een review van een zonneproduct te schrijven! Ik ben zelf getint (ik ben half Indonesisch), maar dat betekent niet dat ik niet kan verbranden. Je huid beschermen tegen de zon is BELANGRIJK!
Hierbij dus; de Garnier Ambre Solair Light & Silky!



Deze spray kost ongeveer €12 bij gangbare drogisten en supermarkten, ik heb 'm echter bij Big Bazar gekocht voor ongeveer de helft van de prijs. Ook bij Zeeman of Action zou je deze kunnen vinden, en er is niks mis mee! Vaak staat er wel een andere taal op. Maar het is nou niet bepaald een product dat een uitgebreide gebruiksaanwijzing vereist, toch?
Let op:
De versie die ik heb heeft factor 15. Dit is geschikt voor de getinte of reeds wat gebruinde huid!
Garnier heeft een enorm assortiment, gaande van lotions tot sprays en crèmes, met hoge en lage factor.
Wat belooft de spray?



Volgens de verpakking;

-ultra-licht
-waterproof
-niet plakkerig
-ultra handig en snel (Multi-positie)
-zijdezachte huid



Dat zijn een hoop beloftes!
De spray ruikt, heel simpel, naar zonnecrème. Hij ruikt vrij licht!



Het is inderdaad heel makkelijk in gebruik, je kunt 'm op z'n kop houden en zo overal makkelijk sprayen waar je wilt. Eerst even schudden natuurlijk!
Zoals je ziet is het vrij dun:



Dit is meteen na het uitsmeren:



Zoals jullie zien blijft er geen vettig, glanzend laagje achter. Pluspunt! Hij trekt ook gewoon meteen in de huid.
Let er op dat je genoeg aanbrengt! Omdat de spray zo dun is en snel intrekt, smeer je makkelijk te weinig. Zonneproducten mag je altijd royaal opbrengen!
Je mag de spray ook op je gezicht gebruiken, wel raad ik je aan in je handen te sprayen en het product dan over je gezicht te verdelen. Zonnespray in je ogen lijkt me nou niet zo geweldig...ook voorzichtig zijn bij de oogcontouren!

Ik kan nou niet zeggen dat m'n huid 'zijdezacht' is, zoals de verpakking belooft, maar het voelt zeker wel hydraterend aan! Ik vind het echt makkelijk, geweldig spul!

 

Conclusie:


Score: 9/10


Gewoon HEEL fijn spul, aanradertje!


Tot snel weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten