zaterdag 13 juli 2013

Battle: E.L.F vs. Maybelline Mascara!

Hoi beauty-lovers!


Vandaag heb ik weer een battle voor jullie, omdat ik het zelf ook enorm leuk vind om te doen! Ik review vandaag 2 mascara's naast elkaar;


e.l.f (eyeslipsface) Essential Lengthening & Defining Mascara en Maybelline Great Lash Mascara!


Kennen jullie e.l.f. (eyeslipsface) al?! Een geweldig budgetmerk! Ze hebben superveel make-up, van eyeliner tot blush, lippenstift en eyeshadow pallettes. Een enorm assortiment, met ook accessoires zoals kwasten en tasjes, en je kan zelfs je eigen pallettes samenstellen! http://nl.eyeslipsface.be/ Deze mascara heb ik besteld op de webshop voor het luttele bedrag van €1! Er komen binnenkort nog meer reviews van e.l.f. producten hier! De mascara die ik review is heel donkerbruin, maar je ziet niet echt kleurverschil met de zwarte.

En dan de Maybelline Great Lash, wie kent 'm niet?! De typische groen/roze verpakking heb je vast al eens ergens gezien! Deze mascara is één van de bestverkochte en populairste mascara's ter wereld. Ik heb deze gekocht bij Big Bazar voor zo'n €5, ik geloof dat de originele prijs rond de €10 ligt. Voor zover ik gelezen heb gaat er elke 1,5 seconde ergens in de wereld een Great Lash mascara over de toonbank... Daar kan de e.l.f. helemaal niet tegenop! Toch...?


Over de borsteltjes kan ik kort zijn, ze lijken heel erg op elkaar. Die van e.l.f. was alleen iets dichterbij tijdens het fotograferen. :) Het zijn vrij kleine borsteltjes. Niet té klein, maar ook niet te groot prima! Aanbrengen dan maar! Dit zijn mijn kale wimpers;


Op de onderste foto draag ik beide mascara's! Links e.l.f., rechts Maybelline. Zie jij een wezenlijk verschil? Ik niet...
Sorry voor de enge, 'starende' blik op sommige foto's...dat gebeurd als je close-ups van je ogen probeert te maken. :)
De Maybelline bracht een ietsje moeilijker aan, omwille van het feit dat er wat meer product op het borsteltje zit. Snel doorkammen om klontjes te voorkomen!

Hieronder mijn linkeroog met en zonder Maybelline mascara;




En hier mijn rechteroog met de e.l.f. mascara;


Op de één of andere manier vind ik de foto van m'n rechteroog zonder mascara niet, mijn excuses. Deze zal ik er later bijvoegen als ik 'm nog vind!
Hier beide ogen nog eens mét mascara's;

 

Om heel eerlijk te zijn zie ik niet ZO veel verschil. Het lijkt zelfs alsof de wimpers aan de linkerkant (e.l.f.) iets langer lijken dan rechts, zien jullie het ook? Het lijkt alsof mijn wimpers aan die kant iets meer 'gelift' zijn.
Ik merk dat de wimpers met e.l.f. iets harder aanvoelen, maar veel verschil is er niet.
Nu kijken we even hoe de mascara's blijven zitten. Dit is zo'n 6 uur later;



 
De mascara's zien er wat mij betreft beiden nog hetzelfde uit als toen ik ze opdeed! Niks uitgelopen en ik zie nog steeds hetzelfde volume en dezelfde lengte.
Het einde van de dag;


Op deze foto heb ik de mascara's zo'n 11 uur op. Ik moet zeggen, dat ze het allebei prima hebben gehouden! Toch zie ik hier ook weer dat de wimpers aan de e.l.f. kant (links) iets langer lijken. Hmm...verrassend!

Conclusie;



De winnaar...





is...




E.L.F.!

Isn't that a suprise?!
De mascara van €1 heeft, naar mijn mening, in deze battle de Maybelline Great Lash overtroffen!
Hij leek mijn wimpers toch net iets meer volume en lengte te geven. Hij bleef heel de dag zitten, zoals zijn duurdere 'collega'. Om nog maar te zwijgen van de prijs!
Hieronder kunnen jullie nog een lijstje zien met wat ik allemaal op m'n gezicht droog, voor de geïnteresseerden. Een echte budget look vandaag! :)

Tot snel weer, en super bedankt voor het lezen!


-MAX (Action) BB cream 'Light' (€1,49)
-e.l.f. Corrigerend Compactpoeder 'Rosy Beige' (€1)
-e.l.f. Ooglid Primer (€1)
-Color Magic (Action) Oogschaduw Palette 'Warm' (€0,49!)
-e.l.f. Bronzingpoeder 'Matte Bronze' (€1)
-Essence Kajal Pencil 'White' (€1,99)
-Essence Silky Touch Blush 'Adorable' (€2,99?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten